×

Waar kunnen we je mee helpen?

Meest veelgestelde vragen

  • Het online boekingssysteem is momenteel beschikbaar voor ritten van Nederland naar landen die met het… Het online boekingssysteem is momenteel beschikbaar voor ritten van Nederland naar landen die met het boekingssysteem werken Ritten vanuit landen die met het boekingssysteem werken, naar Nederland Dankzij deze criteria kunnen we nu nog meer ritten aanbieden op bepaalde routes naar het buitenland, die anders niet zichtbaar zouden zijn. Voor ritten waar geen online boekingssysteem actief is kan je direct contact op nemen met de bestuurder om een zitplaats te boeken. Dit kan je doen…

  • Om je te kunnen aanmelden heb je je wachtwoord en je e-mailadres nodig.  Ben je je wachtwoord… Om je te kunnen aanmelden heb je je wachtwoord en je e-mailadres nodig.  Ben je je wachtwoord kwijt klik dan op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. Je ontvangt een mail met een link zodat je jouw wachtwoord kunt veranderen. Wanneer je niet meer zeker weet welk e-mail adres je gebruikt of je geen toegang meer hebt tot dat e-mailadres, neem dan contact op met het Member Relations team.

  • Onverwachte situaties kunnen zich altijd voordoen. Moet jij je boeking annuleren vanwege onvoorziene… Onverwachte situaties kunnen zich altijd voordoen. Moet jij je boeking annuleren vanwege onvoorziene omstandigheden? Annuleer je boeking op de website of via de app door naar je Dashboard te gaan en te klikken op “Mijn boekingen”. Hoe sneller je annuleert, hoe beter!   Als je een boeking annuleert, word je terugbetaald op basis van het moment waarop je annuleert: Als je meer dan 24 uur van tevoren annuleert: Je ontvangt een volledige terugbetaling min de…

  • Zodra je jouw bankgegevens hebt ingevoerd, is het heel eenvoudig om je betaling te ontvangen! Je… Zodra je jouw bankgegevens hebt ingevoerd, is het heel eenvoudig om je betaling te ontvangen! Je kan je rit op de volgende manieren bevestigen: Door de boekingscode van je passagiers in te voeren. Door 7 dagen te wachten totdat het geld automatisch beschikbaar voor je is. Doordat de passagier zelf heeft bevestigd dat jullie samen hebben gereisd.  ​Vervolgens kun je een aanschrijving aanvragen. We behandelen de betaling op de eerste werkdag nadat je de…

  • Geen zorgen! Er zijn meerdere manieren om je geld te ontvangen: Je passagier kan zelf bevestigen… Geen zorgen! Er zijn meerdere manieren om je geld te ontvangen: Je passagier kan zelf bevestigen dat de rit heeft plaatsgevonden op hun profiel (ze hoeven enkel naar de boeking te gaan en te klikken op “Ja, ik heb gereisd met ...”) Je kan in contact komen met je passagiers nadat ze hun e-mail, sms of profiel hebben geraadpleegd zodat ze je de code kunnen geven. Je kan ook wachten totdat het geld automatisch voor je beschikbaar is, 7 dagen na de rit. De…

  • Voor het vinden van een rit gebruik je de zoekmachine op de beginpagina van BlaBlaCar. Vul… Voor het vinden van een rit gebruik je de zoekmachine op de beginpagina van BlaBlaCar. Vul hier de plaats waar je vertrekt en de plek waar je naartoe wilt in. Er verschijnt dan een lijst met alle beschikbare ritten, deze staan in chronologische volgorde, van het moment van vertrek. Ook zie je het aantal beschikbare plaatsen en de prijs staan. Om verwarring en schrijffouten te voorkomen raden wij je aan om je vertrek en aankomst bestemmingen te…

Contact opnemen

Als je geen antwoord hebt gevonden, kun je ons altijd mailen via onderstaand formulier.

Je antwoord niet gevonden? Log in zodat we je verder kunnen helpen.
Ik heb geen account
Hoe kunnen we je helpen?
Toevoegen Wijzig Verwijderen