×

Veelgestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn boeking als zich een onverwachte situatie voordoet?

Onverwachte situaties kunnen zich altijd voordoen. Moet jij je boeking annuleren vanwege onvoorziene omstandigheden?

Annuleer je boeking op de website of via de app door naar je Dashboard te gaan en te klikken op “Mijn boekingen”. Hoe sneller je annuleert, hoe beter!

 

Als je een boeking annuleert, word je terugbetaald op basis van het moment waarop je annuleert:

  • Als je meer dan 24 uur van tevoren annuleert:
    Je ontvangt een volledige terugbetaling min de boekingskosten.

  • Als je binnen de laatste 24 uur voor de rit annuleert:
    Je ontvangt een terugbetaling van 50% van de ritprijs exclusief boekingskosten. De overige 50% wordt aan de bestuurder betaald als compensatie voor de late annulering.

  • Als je annuleert na de vertrektijd:
    Je ontvangt geen terugbetaling. De bestuurder ontvangt jouw bijdrage alsof je mee hebt gereisd.

  • Als de bestuurder annuleert:
    Je ontvangt een volledige terugbetaling inclusief boekingskosten.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact op met ons Member Relations-team